Profil użytkownika

PETER F.

Pisarz, whistleblower, influencer, myśliciel.
Urodzony 2 grudnia 1976 roku we Wrocławiu

Ukończył 5 lat studiów magisterskich na Politechnice Wrocławskiej.

Zaangażowany od zarania polskiego internetu akademickiego (lata 1995-2000) w implementacje oraz administrowanie gier RPG typu MUD.(pisanej w interpretatorze języka C++ DikuMerc)

Zaczynał karierę zawodową jako International Key Account Manager w firmie Livechat Software.

Autor powieści autobiograficznej "Orwell po drugiej stronie lustra, zemsta białkowych androidów"

Opisuje ona wydarzenia z życia autora, które zaczęły się pod koniec lat 2008 do 2020 roku.

Jest to jedyny w swoim rodzaju opis zmowy przestępczej przeciwko autorowi, gdzie z punktu widzenia ofiary opisywane są techniki operacyjne niszczenia jednostki, nadużycia oraz prawdopodobne zlecenie eliminacji autora.

Książka jest swoistymi zeznaniami, przeciwko nadużyciom oraz przestępstwom dokonywanym na autorze, poprzez środowisko konfidentów, związanych z wywiadem.

Poprzez właśnie dotykanie tego obszaru i próbę uniemożliwienia bezkarności zaangażowanych osób, można mówić o działaniach związanych z byciem sygnalistą problemów społecznych, w kontekście coraz mniejszej kontroli nad narzędziami wpływu na jednostkę oraz inwigilacji. 
Stworzył termin "orwellizacja" społeczeństwa, w odniesieniu i hołdzie do książki Orwella Rok 1984. 
W kontekście mentalnego deja vu jakiego doznał poddany działaniom grupy.

Prawdopodobnie pretekstem były próby udowadniania na siłę, że jest niebezpieczny lub niestabilny, w procesie przestępczej odwrotnej inżynierii, gdy poprzez nękanie oraz zaszczucie doprowadza się jednostkę do czynów niezgodnych z jej naturą. 

Rozdział WTYKA 1.0, jest bodajże pierwszym w literaturze nowej Polski, opisem działań konfidentów, podstawionych autorowi, by prowokować go w bezprawnej i bezpodstawnej "operacji" przeciwko jego osobie oraz analizą technik operacyjnych, mających na celu manipulację jednostką.

Opisuje występujące analogię do czasów komunizmu i tworzenie się ponownie pewnej grupy społecznej, którą nazywa obywatelami+.

Używanie do celów operacyjnych osób z najbliższego otoczenia ofiary, było przyczyną rozpadu wielu małżeństw po upadku NRD, gdzie mąż czy żona byli tajnymi współpracownikami tajnej policji STASI.

W roku 2020, 8 lat od momentu możliwego zleconego, przez opisywanych w powieści ludzi, otrucia, decyduje się na kompleksowe badania, mające odpowiedzieć na pytanie czy bezprawne szykany, którym był poddawany miały tuszować zbrodnię zleconą przez inicjatorów zmowy.

Według jeden osoby z „wewnątrz” może być to cykliczne zastraszanie z wywoływaniem specyficznych objawów od momentu zero w 2012.

Narrator powieści nie określa przynależności "zawodowej" uczestników, czy wykonawców zadań zleconych przez nich. 

Nie czyni pewnym kwestii związku tych ludzi z wywiadem, zwraca uwagę na działania przestępcze i łamanie podstawowych praw człowieka, przy których nie jest to istotne.

Autor staje się ofiarą czegoś w rodzaju GRY MIEJSKIEJ, gdzie ludzie powiązani siecią wpływów i znajomości, uczestniczą w podłych próbach szkodzenia jednostce.

W tle jest możliwa zbrodnia, którą ta gra ma maskować, mając na celu uniemożliwienie powiązania konkretnych sprawców z czynami i obniżenie wiarygodności ofiary.

Zastanawiająca jest postawa i niedoinformowanie części środowiska wsparcia bohatera powieści. 
Sugeruje próby zrzucania odpowiedzialności za ewentualny zamach na życie z inicjatorów na inne okoliczności lub klasyczną grę na czas.

Powieść ukazuje się nakładem wydawnictwa Novae Res, z którym pisarz ma podpisaną dwu letnią umowę autorską. (2020)

Od początków social media w Polsce użytkownik i twórca wielu stron tematycznych  na portalu Facebook. 

Przez okres rządów PO, efektywnie tłumiony, aż do zamieszania związanego ze zmianą władzy. 

Tato 8 letniego Maksymiliana.

Piotr Frączkowski piszę również drobną poezję, fraszki, tworzy grafiki oraz maluje obrazy olejne.

****
PETER F.

Writer, whistleblower, influencer, philosopher.

He was born on December 2, 1976 in Wrocław

He completed 5 years of master's degree at the Wrocław University of Technology.

Involved at the beginning of the Polish academic internet (1995-2000) in the implementation and administration of MUD RPGs (written in the C DikuMerc interpreter)

He started his professional career as an International Key Account Manager at Livechat Software.

Author of the autobiographical novel "Orwell on the other side of the mirror, revenge of protein androids"

It describes events from the author's life that began at the end of 2008 to 2020.

This is a unique description of criminal collusion against the author, where, from the victim's point of view, operational techniques of destroying the individual, abuse and probable commission to eliminate the author are described.

The book is a kind of testimony against abuse and crimes committed on the author, through the environment of informers related to intelligence.

By just touching this area and trying to prevent impunity of the people involved, one can speak of activities related to being a signaller of social problems, in the context of less and less control over the instruments of influence on the individual and surveillance. He created the term "orwellisation" of society, in reference and tribute to the book of Orwell 1984.

The PLUG 1.0 chapter is probably the first in the literature of the new Poland, a description of the actions of informers, substituted for the author to provoke him in an unlawful and unjustified "operation" against his person and analysis of operational techniques aimed at manipulating the individual.

He describes the analogy to communism and the re-creation of a certain social group which he calls citizens.

The use of people from the immediate surroundings of the victim for operational purposes was the reason for the breakup of many marriages after the fall of the GDR, where the husband or wife were secret collaborators of the secret police STASI.

In 2020, 8 years since the possible poisoning ordered by the people described in the novel, he decides to conduct comprehensive research to answer the question whether the unlawful harassment to which he was subjected was to cover up the crime commissioned by collusion initiators.

The narrator of the novel does not specify the "professional" affiliation of participants or performers of tasks assigned by them.

The author becomes a victim of something like a CITY GAME, where people connected by a network of influence and acquaintance participate in vile attempts to harm the individual.

In the background there is a possible crime, which this game is to mask, aiming to prevent linking specific perpetrators with deeds and reducing the credibility of the victim.

The novel is published by Novae Res, with which the writer has a two-year copyright agreement. (2020)

 

Father of 8-year-old Maksymilian. Frączkowski also write small poetry, epigrams, creates graphics and paints oil paintings.


komentarze: 6, w dziale opowiadań: 6, opowiadania: 1

Ostatnie sto komentarzy

wartościowi i ciekawi z Was ludzie. będę pamiętał. 

 wydanie ma być subsydiowane, są zainteresowani treścią. 

 to co piszę nie zdarzyło się od 30 lat od lustracji. cud, że nie było nacisków by nie mogła zostać wydana. wejdź w mój opis dowiesz się czemu. owszem wkładam w to pare złotych. ale z przyczyn ideologicznych. 

Nie znam tego wydawnictwa. W ogóle mam wrażenie ze jestem upadającym gatunkiem gdy tworzy się by coś przekazać, prawdę lub z czymś walczyć. Bawić i uczyć czy cokolwiek. Wiem, że dla wydawnictw to produkt i boleje ale chce by pewne sprawy nie mogły zostać zatuszowane.

Novae Res to przypadek. Pierwsi się odezwali z paru wydawnictw i tyle.

kto pierwszy ten lepszy. Mi było wszystko jedno kto mnie wyda. 

Skupmy się na przekazie kochani. Doceńcie słowa faceta, który jeszcze chwile jest nowy w tym Waszym błotku i doceńcie krytykę. Pozdrawiam Peter F.

 

JAKO ŻE JESTEM TU NOWY I WIDZĘ „dziwne” zwyczaje TYPU dostaje nagle maila, że opowiadanie z palca, dobre, średnie anyway jest ZABLOKOWANE XD lol. 

Nie mogę wiec nawet odpowiedzieć.

Tak upadek literatury to fakt. Ale dla mnie to misja. SF bardziej już dla formy i przyjemności. Tak wiec ok napisze w ten weekend opowiadanie łatwe fajne i przyjemnie. O ile tu się da coś publikować. Bo z copy-paste zrobił się jakiś wir.

pozdrawiam

Nie każda treść jest dla

każdego odbiorcy. 

Nie chce Cię urazić bo myślę, że nie tyczy to Ciebie ale nie na darmo jest powiedzienie „perły przed wieprze”

konkludując i kończąc. bo szkoda czasu na to lepiej coś stworzyć lub zjeść śniadanie ;)

artysta albo tworzy i robi to jak chce albo robi produkt jak w bajce jaskiniowcy gdy tworzyli piosenkę dla 100% spoleczenstwa. 25% lubi o matce, 40% o samochodach 15 lub o milosci i skleili piosenkę dla

120% spoleczenstwa. Owszem wydawnictwo do tego jest. Ocenia ilu sprzeda ksiazke a nie czy jest wartosciowa. A jej wartosc to nie to co przekazuje tylko „poczytność. 

Wielu się w tym już zgubiło. Nie słuchamy siebie ani tego co mamy do przekazania i coś tracimy.

To jest właśnie bełkot. Krytycy to nowotwor sztuki.

nie bądź nowotworem. Twórz. Komuś się spodoba niech pochwali nie spodoba niech zrobi coś sam lub szuka czegoś innego. Proste

Takie czasy. 

Pamiętajcie ze jeśli nie ma treści forma jest nieważna. Dokonałem ciekawych spostrzeżeń. Zapewne wyodrębnił się tutaj specyficzny odrębny świat wraz z aktywnymi elementami krążącymi wokół swoich prymalnych dysfunkcji. Napisałem ostatnio felieton „sztuka dla sztuki”. Nie zapominajmy o jej przesłaniu. Ja to opowiadanie napisałem by dawać je za darmo moim patronom wspierającym moje pisarstwo i walkę gdyż jestem też whistleblowerem i obnażam nadużycia pewnej grupy społecznej. Ma bawić i być historyjką. Nie dbam ani o jej los ani nie chce się „pochwalić”. Ot wkleiłem może się komuś spodoba a może komuś ruszy wyobraźnie do świata, w którym rzeczywistość jest zwykłym elementem. Ale czego? Też forma ma męczyć. To zabawa. Nie wkręcajcie się zbytnio. Żeby nie doszło do absurdu, że więcej ktoś poświęci czasu na komentarz niż ja na to opowiadanie (35 minut) Serdecznie Was wszystkich witam i pozdrawiam 

Peter F.

@Zanais pamiętaj by dodawać przy swoich ocenach związek-klucz-wyrazów „moim zdaniem”.

Zastanów się czyje autobiografie są wydawane i czemu nie wydasz swojej? ;)

To bardziej druga cześć rok1984 Orwella. Na pewno się dowiedz jak wyjdzie.

To poważne sprawy społeczne i kryminalne. Ciężkie tematy.

Buźka.

Może zamiast linka do recenzji, która przecież masz prawo mieć własną możesz dostać fragmenty wydawanej powieści. Ale to nie to miejsce. Cieszę się, że zrobiłem ten eksperyment. Piszę dla

bardzo wąskiej rzeszy czytelników ale będę próbował też „dotknąć” szerszy aspekt w kwestii Klienta docelowego treści ;) 

@MeneTekelFares jesteś słodki i moj rówieśnik. To opowiadanie napisałem strumieniem swiadomosci. Z palca. Redaktor w moim wydawnictwie mi takie rzeczy poprawia i zrobiłem się niechlujem. Przepraszam Was za to i postaram się być milszy oraz dbać o detale. Postaram się być też mniejszym „Mrożkiem” i Joyce’m żeby jak coś tu jeszcze umieszczę podobało się większej ilości ludzi.

pozdrawiam 

Peter F.

Zanais ;) cieszy mnie ta opinia. To opowiadanie dla inteligentnych i już dostało bardzo dobre recenzje ;) umieściłem je tu z ciekawości i niech sobie zostanie. To, że czegoś nie rozumiesz nie oznacza, że coś jest bełkotem. Zapewne jeśli zacząłbym mówić o kodzie oraz funkcjach systemu informatycznego uznałbyś to za bełkot. A to zwykły brak wiedzy i prosty umysł snobujący się na specjalistę i krytyka. Masz jednak prawo do swojego zdania ;)  Skonczyłem właśnie powieść autobiograficzną o zmowie przestępczej, która będzie wydana w wydawnictwie Novae Res. Więc nie jestem prosiaczkiem, który sobie tutaj przepisuje brudnopis xD  To jest zabawa konwencją gdzie treść jest tłem i bardziej chodzi o incepcyjną formę rzeczywistości. Życzę  (ciekawej) lektury.  Zgadzam się z Tobą. To opowiadanie ma być ciężkie.

Peter F.

Nowa Fantastyka